Hola de nou a tothom!!!!!!
El dia 5 vaig tornar de les vacances i amb un 4.000 a la butxaca

Aquest estiu he estat als Alps per primera vegada, juntament amb en CrazyBanana i els seus companys de KODIAK, una gent molt maca per cert.
Doncs el que deia, el dia 5 d'agost vam fer l'ascensió al Alphubel, pic de 4.206 mtrs situat prop de Tasch. Era un pic perquè alguns els servis per escalfar motors per a fer el Weisshorn una setmana despres (ja que era facilet) i per a altres com a prova d'aclimatació a l'alçada.
Foto del WeisshornEl dia 4 vam pujar a 3.000 (una mica mes amunt del refugi) per passar la nit en tendes i així que els cos s'acostumes una mica a l'alçada i al dia següent fer l'ascensió.
Foto del camp base a 3.000 mtrsL'ascensió va anar perfecte, tothom va poder fer cim i no van haver-hi problemes. Vam haver de passar per una glacera, la meva primera glacera, que vaig passar de primera, encordada amb el CrazyBanana, tot i que davant meu anaven tres companys de KODIAK (i menys mal, perquè de primera em sembla que no hagués passat).
Foto de CrazyBanana: jo amb els cabells gelats dalt del cimProp ja de tocar el cim, recordo que la pujadeta s'empinava una mica i recordo veure uns "pals" clavats a la neu. En veure'ls ja vaig deduir per a que servien, però em va sorprendre. El CrazyBanana va pujar de primer, assegurant-se passant la corda per els pals, i jo pujava darrera d'ell. A la baixada vaig ser jo qui va anar de primera aquell tram, així practicava, i va anar super bé

Tota l'ascensió vaig anar jo de primera (tret del tram dels pals), i tot i que sempre portava una cordada al davant, va ser una molt bona experieència.
Passat aquell tram diria, una mica mes amunt recordo que vaig notar un lleuger mal de cap/mareig, però amb una pausa d'uns segons se'm va passar com si res

Foto de CrazyBanana: ell i jo al cimEl pic el vam fer 11 persones, 4 de les quals era la primera vegada que feiem un 4.000.
En CrazyBanana baixant per la glaceraEn fi, dir que els Alps m'han encantat, que quan nomes feia una setmana que havia marxat ja tenia ganes de tornar, que espero poder tornar-hi aquest estiu o si mes no fer algun pic interessant alguna altre lloc, poder veure aquelles muntanyes, aquells paisatges, aquells colors increïbles que no havia vist aquí, aquell aire tant bo...

El MatterhornMolta muntanya!!!!

Mes fotos a la meva galeria
http://picasaweb.google.com/nuria.girones/Alps2008AscensiAlAlphubel4206Mts#