Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
¿Perdiste tu email de activación?
09 de Febrero de 2010, 06:33:14 pm
Inicio Ayuda Buscar Calendario Ingresar Registrarse
Noticias: Cuando se quiere saber una cosa, lo mejor que se puede hacer es preguntarla.

CIMA  |  Seccions CIMA  |  Alpinisme  |  Tema: Crònica - Ascensió al Alphubel 4206 mtrs « anterior próximo »
Páginas: [1] Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: Crònica - Ascensió al Alphubel 4206 mtrs  (Leído 2566 veces)
BusyBee
Hero Member

Ver Perfil
« : 08 de Septiembre de 2008, 11:27:04 pm »

Hola de nou a tothom!!!!!!

El dia 5 vaig tornar de les vacances i amb un 4.000 a la butxaca Cumplido

Aquest estiu he estat als Alps per primera vegada, juntament amb en CrazyBanana i els seus companys de KODIAK, una gent molt maca per cert.

Doncs el que deia, el dia 5 d'agost vam fer l'ascensió al Alphubel, pic de 4.206 mtrs situat prop de Tasch. Era un pic perquè alguns els servis per escalfar motors per a fer el Weisshorn una setmana despres (ja que era facilet) i per a altres com a prova d'aclimatació a l'alçada.

Foto del Weisshorn

El dia 4 vam pujar a 3.000 (una mica mes amunt del refugi) per passar la nit en tendes i així que els cos s'acostumes una mica a l'alçada i al dia següent fer l'ascensió.

Foto del camp base a 3.000 mtrs

L'ascensió va anar perfecte, tothom va poder fer cim i no van haver-hi problemes. Vam haver de passar per una glacera, la meva primera glacera, que vaig passar de primera, encordada amb el CrazyBanana, tot i que davant meu anaven tres companys de KODIAK (i menys mal, perquè de primera em sembla que no hagués passat).

Foto de CrazyBanana: jo amb els cabells gelats dalt del cim

Prop ja de tocar el cim, recordo que la pujadeta s'empinava una mica i recordo veure uns "pals" clavats a la neu. En veure'ls ja vaig deduir per a que servien, però em va sorprendre. El CrazyBanana va pujar de primer, assegurant-se passant la corda per els pals, i jo pujava darrera d'ell. A la baixada vaig ser jo qui va anar de primera aquell tram, així practicava, i va anar super bé  Cheesy

Tota l'ascensió vaig anar jo de primera (tret del tram dels pals), i tot i que sempre portava una cordada al davant, va ser una molt bona experieència.

Passat aquell tram diria, una mica mes amunt recordo que vaig notar un lleuger mal de cap/mareig, però amb una pausa d'uns segons se'm va passar com si res Tongue

Foto de CrazyBanana: ell i jo al cim

El pic el vam fer 11 persones, 4 de les quals era la primera vegada que feiem un 4.000.

En CrazyBanana baixant per la glacera

En fi, dir que els Alps m'han encantat, que quan nomes feia una setmana que havia marxat ja tenia ganes de tornar, que espero poder tornar-hi aquest estiu o si mes no fer algun pic interessant alguna altre lloc, poder veure aquelles muntanyes, aquells paisatges, aquells colors increïbles que no havia vist aquí, aquell aire tant bo... Chica suspiro

El Matterhorn

Molta muntanya!!!!  Adios

Mes fotos a la meva galeria
http://picasaweb.google.com/nuria.girones/Alps2008AscensiAlAlphubel4206Mts#
« Última modificación: 11 de Septiembre de 2008, 10:40:35 am por BusyBee » En línea

HansLeMans
Hero Member

HansSparrow

r_suriol@hotmail.com
Ver Perfil Email
« Respuesta #1 : 09 de Septiembre de 2008, 10:32:08 am »

Enhorabona per l'ascensió!!!!!

Realment dóna enveja fer una cosa d'aquestes eh wink

Salut i muntanya Drink

sml
Hero Member

NKO team

Ver Perfil WWW
« Respuesta #2 : 09 de Septiembre de 2008, 11:38:57 am »

Una 4000enca més al grup! Va ser l'únic pic +4000 que vas fer als Alps?

BusyBee
Hero Member

Ver Perfil
« Respuesta #3 : 09 de Septiembre de 2008, 01:57:10 pm »

Si sml, va ser l'únic  cry m'hagues agradat fer el weisshorn però diria que psicologicament encara no estic preparada, però el tinc a la llista de pendents  Cool perquè per el que he vist a les fotos d'un dels membres de KODIAK és impresionant la cresta!!!!!  Tongue

A veure si el senyoret CrazyBanana s'anima i ens fa una crònica amb aquelles mega fotos!!! i ens explica com va anar la seva ascensió, que ell si que el va fer!  cheesy

Adios

santi
Sr. Member

ssg132@hotmail.com
Ver Perfil
« Respuesta #4 : 09 de Septiembre de 2008, 02:34:11 pm »

Enhorabona pel cim. Quina enveja Wink
BusyBee
Hero Member

Ver Perfil
« Respuesta #5 : 09 de Septiembre de 2008, 02:41:02 pm »

Gràciesssssssssssssss!!!!!!!!!  Tongue

Droid
Hero Member

NKO member

Ver Perfil WWW
« Respuesta #6 : 10 de Septiembre de 2008, 12:15:22 am »

Enhorabona pel cim!!! Ja ets tota una alpinista professional! Smiley

Tino
Newbie
*

Ver Perfil
« Respuesta #7 : 10 de Septiembre de 2008, 10:50:29 pm »

Felicidades, muchas felicidades, y que sean muchos más

Tino
CrazyBanana
Sr. Member

M.I.A.

Ver Perfil WWW
« Respuesta #8 : 15 de Septiembre de 2008, 11:15:29 pm »

Si sml, va ser l'únic  cry m'hagues agradat fer el weisshorn però diria que psicologicament encara no estic preparada, però el tinc a la llista de pendents  Cool perquè per el que he vist a les fotos d'un dels membres de KODIAK és impresionant la cresta!!!!!  Tongue

A veure si el senyoret CrazyBanana s'anima i ens fa una crònica amb aquelles mega fotos!!! i ens explica com va anar la seva ascensió, que ell si que el va fer!  cheesy

Adios

Bueno, todavia no tuve tiempo para hacer la cronica... ya llegara... Mientras, un "teaser":
http://www.youtube.com/watch?v=bP5gv6ClDk8

Mänu
Hero Member

manuclone@hotmail.com
Ver Perfil WWW Email
« Respuesta #9 : 19 de Septiembre de 2008, 11:30:55 am »

Felicidades por la hazaña!!!

CrazyBanana, habrá crónica de la ascensión al Weisshorn??

CrazyBanana
Sr. Member

M.I.A.

Ver Perfil WWW
« Respuesta #10 : 22 de Septiembre de 2008, 09:32:36 pm »

Viene, viene... pero cuesta Sorry

CrazyBanana
Sr. Member

M.I.A.

Ver Perfil WWW
« Respuesta #11 : 14 de Octubre de 2008, 11:41:02 am »

Viene, viene... pero cuesta Sorry

Bueno, en mi ritmo tranquilo Beach pero finalmente la tengo escrita, en breve estara publicada en el blog de los Snow Leopards.  Currando

CrazyBanana
Sr. Member

M.I.A.

Ver Perfil WWW
« Respuesta #12 : 26 de Octubre de 2008, 07:24:58 pm »

Ya esta!!! Crónica Weisshorn:
http://snowleopardsbcn.wordpress.com/2008/10/26/alpes/

Páginas: [1] Ir Arriba Imprimir 
CIMA  |  Seccions CIMA  |  Alpinisme  |  Tema: Crònica - Ascensió al Alphubel 4206 mtrs « anterior próximo »
Ir a:  

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 válido! CSS válido!