Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
¿Perdiste tu email de activación?
09 de Febrero de 2010, 06:31:59 pm
Inicio Ayuda Buscar Calendario Ingresar Registrarse
Noticias: Cuando se quiere saber una cosa, lo mejor que se puede hacer es preguntarla.

CIMA  |  Public  |  Activitats CIMA  |  Tema: II ASSEMBLEA DE SOCIS + NIT DE TROBADA + SORTIDA « anterior próximo »
Páginas: [1] 2 3 4 Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: II ASSEMBLEA DE SOCIS + NIT DE TROBADA + SORTIDA  (Leído 2417 veces)
CE*CIMA
Newbie
*

Ver Perfil WWW
« : 19 de Septiembre de 2009, 01:42:50 pm »

Als socis i sòcies del Club Excursionista Cima (ui, com ha quedat això  Azn),
als usuaris i usuàries del foro,
als simptitzants de CE*CIMA,
i als amics de gent de tots tres punts anteriors...

Des d'aquí, us convoquem a tres coses diferents:

Primer de tot, el més important: el dia 25 celebrarem l' assemblea de socis (i sòcies). Com sabeu, tots els socis tenen dret a ésser escoltats, proposar canvis i participar de la vida "política" de l'entitat. Aquesta assemblea servirà per informar-vos de l'estat actual del club, dels seus comptes, de les seves despeses, de les possibles tendències de futur, i sobre aquestes tendències hem de prendre decisions que no pot fer la junta per sí mateixa (tranquils, la idea és tractar els punts amb la màxima agilitat possible)

Segon punt, tal com vam fer l'any passat, fem una sortida multitudinària per veuren's tots de nou les cares: el mateix dia 25 (abans de l'assemblea de socis). Estem estudiant les diferents possibilitats d'activitats que ens dòna la zona, us avisarem de si fem diferents grups, o de si, finalment, fem una sortida a nivell global... L'activitat durarà mig dia (fins l'hora de dinar). Us concretarem de l'hora i punt de trobada, pels que us apunteu directament a l'activitat... però si teniu por d'arribar tard:

Tercer punt: com fa un anys, hem reservat una casa de colònies per la nit del 24 al 25 d'octubre (nit de canvi d'hora hivernal). És una nit pensada pels socis, tot i que oberta a tothom. Es la casa Sant Marçal (veure aquí l'enllaç), situada molt a prop de Barcelona. Tindrem dret de cuina, i volem passar una velada divertida, cordial i entre amics. Creiem que valdrà la pena, i sobretot ho valdrà, si ho aprofitem i hi anem: la casa admet un mínim de 30 places, si no aconseguim arribar a aquest mínim (o quedar-nos molt a prop), no ens sortirà a compte llogar-la... així que, aquí tenim el repte:

Evidentment, això no significa que si arribem al mínim, després no ens poguem apuntar, però interessa que si ho sabem, ho confirmem per no perdre la reserva.

Si no arribem a un mínim per a què ens surti a compte... doncs haurem de deixar anar la reserva i no hi haurà casa...

===========================================
OPCIONS D'ALLOTJAMENT

- Sopar+Activitats nocturnes+Dormir+Esmorçar 20 €
- Sopar+Activitats nocturnes+Dormir+Esmorçar+ Dinar 25 €
- Dinar 5 €
- Assistència a la Assemblea      Gratuït

COM FER INSCRIPCIÓ I PAGAMENT DE LA NIT DE CE*CIMA

- <Entrar en el següent formulari>

- Ingressar l'import al compte corrent de La Caixa : 2100 3066 26 2200305582 tot indicant el nom de l'activitat "NIT-24" seguit del vostre nom a l'assumpte: (Per ex: "NIT-24 REINHOLD MESSNER") sí aquest també vindrà Wink

Per a qualsevol dubte enviar un mail a  activitats(@)cecima.org

INFORMACIÓ SOBRE LA CASA DE COLONIES

La casa de colonies escollida és:

Casa de Colònies
   Rectoria de Sant Marçal
   08729 - St. Marçal del Penedès

<Com arribar-1>

<Com arribar-2>

Desde Barcelona hasta Vilafranca del Penedès, por la N-340 o A-2. Continuar por la N-340, pasando por las variantes
de Vilafranca y de Sta. Margarida i els Monjos, hasta la salida de la Múnia y St. Marçal. Dejar el cruce que lleva a la Múnia y continuar
hasta St. Marçal. La casa de colonias está al lado de la iglesia.

Com endevineu tot està rel·lacionat: si tenim casa, la sortida del dia 25 serà per l'entorn natural de la casa de colònies, dinarem al costat de la casa, i farem l'assamblea a la casa... si no ho aconseguim, ejem, potser haurem de buscar puesto sota un pont

Animeu-vos que tenim ganes de reunir-nos i riure una estona!!!!!!!!!

« Última modificación: 01 de Octubre de 2009, 11:49:33 am por CE*CIMA » En línea
anicacanica
Full Member

Ver Perfil Email
« Respuesta #1 : 19 de Septiembre de 2009, 11:27:35 pm »

Bones!

En el meu passat monitoril vaig fer unes colònies a aquesta casa... Té un porxo molt maco. Està prou bé. És tanquil·la (depén dels habitants, clar!)

Un B7

anicacanica
Quim
Hero Member

Ver Perfil
« Respuesta #2 : 21 de Septiembre de 2009, 02:24:19 pm »

Iep, acabo de apuntarme, espero que haya oportunidad de hacer algun campeonato de charranca extreme como el año pasado Smiley
aida
Full Member

Ver Perfil WWW
« Respuesta #3 : 21 de Septiembre de 2009, 03:50:32 pm »

Charranca extrem?

jèmma
Sr. Member

basf_20@hotmail.com
Ver Perfil WWW
« Respuesta #4 : 22 de Septiembre de 2009, 03:52:11 pm »

Jo també m'acabo d'apuntar!!!

Que friky que és en Quim!!
Aida, l'any passat al pati de la casa hi havia pintada una xarranca i un grupet s'hi va entretenir una bona estona!  Sarcastico

Jo espero que no hi hagi veïns aprop i que poguem endollar el sing star!!  Chica loca
fanny
Newbie
*

Ver Perfil Email
« Respuesta #5 : 22 de Septiembre de 2009, 11:11:31 pm »

Jo tb m'apunto!!!
Que l'any passat ja em vaig perdre la gran nit sing star... Wink
Quim
Hero Member

Ver Perfil
« Respuesta #6 : 23 de Septiembre de 2009, 11:03:33 pm »

Jo espero que no hi hagi veïns aprop i que poguem endollar el sing star!!  Chica loca

Ni els dormitoris a prop  Evil Music
tommygunbcn
Jr. Member
**

Ver Perfil Email
« Respuesta #7 : 26 de Septiembre de 2009, 01:47:49 pm »

hola familia, jo tb me apuntat , torno al ruedo.. la xarranca em sembla una fantastica idea ;P

ens veiem com a minim el 25!!

adeu

"...hay tardes, como las de hoy
   que suben los sueños, a las montañas..."
Quim
Hero Member

Ver Perfil
« Respuesta #8 : 27 de Septiembre de 2009, 03:28:51 pm »

la xarranca em sembla una fantastica idea ;P

Al final habra q llevar la caja tizas...

Si algun sediento de la gasofa se anima, antes de ir a la casa el sabado, se puede hacer una visita al karting del Vendrell, no?
iordiet
Sr. Member

Ver Perfil
« Respuesta #9 : 28 de Septiembre de 2009, 05:42:40 pm »

La opción del karting no es mala... más bien, tentadora Smiley
Edu C
Newbie
*

Ver Perfil
« Respuesta #10 : 01 de Octubre de 2009, 11:34:01 am »

Ups! Si encara estic a temps tb m'apunto!

Edu Condeminas
iordiet
Sr. Member

Ver Perfil
« Respuesta #11 : 01 de Octubre de 2009, 11:44:17 am »

Si que estàs a temps! Encara pots apuntarte!
jèmma
Sr. Member

basf_20@hotmail.com
Ver Perfil WWW
« Respuesta #12 : 08 de Octubre de 2009, 12:52:36 pm »

Edu, ja t'has apuntat?

Jo al final he convençut a una amiga de Vic que vingui (no l'he hagut d'apretar gaire). No sé si la coneixeu, però bueno, serà l'ocasió ideal per conèixe'ns!  Drink Drink
iordiet
Sr. Member

Ver Perfil
« Respuesta #13 : 08 de Octubre de 2009, 12:57:14 pm »

Sino ens dius el seu nom o  una foto, no te podrem dir si la coneixem o no Smiley
Quim
Hero Member

Ver Perfil
« Respuesta #14 : 08 de Octubre de 2009, 06:55:46 pm »

Jo al final he convençut a una amiga de Vic que vingui (no l'he hagut d'apretar gaire). No sé si la coneixeu, però bueno, serà l'ocasió ideal per conèixe'ns!  Drink Drink

Jo nomes conec aquella noia de Centelles que deiem que era bruixa Cheesy
Páginas: [1] 2 3 4 Ir Arriba Imprimir 
CIMA  |  Public  |  Activitats CIMA  |  Tema: II ASSEMBLEA DE SOCIS + NIT DE TROBADA + SORTIDA « anterior próximo »
Ir a:  

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 válido! CSS válido!